Het kan zijn, dat je ontzettend goed bent in jouw vakgebied. De bijkomende administratieve- en organisatorische zaken zorgen voor chaos in je hoofd. Dozen vol papieren en ongeopende post zorgen voor een puinhoop in je kantoor. Je mailbox loopt over en daardoor zie je door de bomen het bos niet meer

ZZP-er

Stel je bent stucadoor en je bent goed in je vak. Je bent ZZP-er en de zaken gaan goed. Maar na een drukke werkdag heb je geen puf meer voor andere zaken, die o zo belangrijk zijn zoals offertes maken, facturen maken en versturen, de boekhouding. Eén keer per kwartaal lever je een grote doos papieren in bij de boekhouder en hij zoekt het voor je uit. Je kunt jezelf een hoop geld besparen door e.e.a. zelf te doen. Maar hoe pak je dat aan?

Kantoor

Je hebt een drukke kantoorbaan. Je ontvangt veel mail, papierwerk etc. Je bureau is verre van leeg en je mailbox puilt uit. In je hoofd is het één chaos. Het gevolg is, dat je belangrijke zaken gaat vergeten. Klanten zitten te wachten op een offerte. Je collega wordt ongeduldig omdat je nog iets zou nakijken. Dat kan beter denk je, maar hoe?

Eerste hulp bij chaos

Ik kan je begeleiden naar een georganiseerde werkomgeving. Stap voor stap zorgen we er samen voor dat chaos verleden tijd is. Jij bepaalt en ik begeleid je naar jouw doel!